Mehedmehed (27.10.2006, Priit)
Me oleme ikka veel horisontaalis. Hommikueine söödud, täna oli tavapärasele müslisaiavärgile preemiaks keedumuna ja vorstikesed :) Kõht täis ja tagasi pikali. Praeguseks oleme juba neliteist tundi maganud_lesinud, väsimus, väsimus, väsimus vist, huvitav millest? :)
Eile nägime ka tõelisi mehi, mehimehi. Üks oli oma telgi meie laagrisse üles pannud. Juttu temaga ajada ei saanud, ennem panime minema, äratada oleks ka patt olnud. Igaljuhul lugesime tsikli numbriplaadilt, et mehel ka Senegali pealinnaga mingi side...
Võõras

Need vennad olid tõelised kunnid. Harley Davidsonidega Lyonist Dakari. Tundus päris suur, lõbus ja rasvaprossaga meile pikalt pähe panev jõuk olevat. Peaksime samal päeval kohale jõudma. Lahe seltskond igastahes, kuid millegipärast arvasid, et oleme hullud!?!
Paris-Dakar marsruut tundub üldse populaarne olevat. Ega meiegi tuuril on ju tegelikult ÕIGE kõrberalliga võrreldes ühist vaid algus ja lõpp-punkt. Tavaeestlase ettekujutus õigest ja ainsast tsiklite_autode üritusest on liivaluidetes kihutavad või ukerdavad masinad. Ei ole küll veel Saharasse jõudnud (homme), aga tõenäoliselt ei valita meile samasuguseid rinnuni liivas marsruute. Ja mis kõrberallist siin meie puhul üldse rääkida saab, kui proloog liivaluideteni on kestnud poolteist kuud ehk 200 tundi väntamist ning enamus mehi on kastis või haigestunud. Üks vene vanasõna sobiks siia hästi, et ärge võrrelge näppu ühe teise kehaosaga :) Need mootorite jõul võistlevad mehed teevad hoooooopis midagi muud. Me jääme eluaeg Taitsile, Rätsale ja Mardile alt üles vaatama (respect!), krt ma istuks vist tsiklile valepidi peale või jätaks jalad ühele poole paaki... veelvähem julgeks seda mürakat riistapuud käima panna.
Aga kunagi saan ma ikkagi meheks. Kuna mu pardel, elektripardel siis, enamus kohtades useless, on Max mind õpetanud žilettidega habet ajama. Loob juba, onju! Ja kodus on mul teleka pult kätte peaaegu, et installeeritud, olen väga osav kanalitetapja, lätaki, lätaki, lätaki, poole minsaga vaatan lõdvalt kuuskümmend erinevat programmi. Ja kui veel õlut ka õpin jooma, siis hoidke alt!
eelmine |
Tagasi uudiste nimekirja |
järgmine
Kommentaarid
Kaido, , 28.10.2006
Jõudu ja vastupidamist.Särtsu liivaga võitlemiseks!
RihoS, , 28.10.2006
tubli, priit. harjumuspärane ladus huumor on tagasi :)
ja usun, et need "harley_mehedmehed" värisesid hommikul
vaikselt telkides, oodates kuni
hullud_classic_giga_mega_mehed jeehhat tõmbavad....:)
GUNNAR, janne.salumae@tallinnlv.ee, 27.10.2006
ISSI, MA TAHAKSIN SIND NÄHA. TEEKSIN SUURE KALLI!
väikemäx, marko888@hot.ee, 27.10.2006
kõvasti sõidate hoiame pöialt.kerli läks ära tyrkki ja
ma jään kodu valvama.usun et on raske aga ära anna alla
mäx pane ikka lõpuni välja.eduja loodan et enam
kukkumisi ei tule
Marko, , 27.10.2006
Vahepeal on väike auk sisse jäänud teile kirjutamisel.
Igal juhul olen mõttes teiega!
erikr, erikr@clubbers.ee, 27.10.2006
paistab, et moraal on paigas. hala nagu ei kosta ;-)
Roland, , 28.10.2006
Marx ainult edasi kuni voiduka lopuni
Pipi-Triin, , 28.10.2006
Blogis on mainitud, et Teie poolt 2,5 kuu jooksul läbi
sõidetavaid kilomeetreid ei sõida paljud autogagi.
Vaatasin siis numbreid ja siinkohal räägivad need enda
eest. Statistika järgi on Eestis enim läbi sõitnud
aastase keskmise km arvuga automark BMW, keskmiselt ca
33 000km/aastas = 2750km/kuus see teeb 6875km 2,5 kuu
jooksul.. Tasub ka mainimist, et sõiduauto VAZ 12
500km/aastas=1042km/kuus :-). Kusjuures kõigi tulemuste
keskmine on 22 500km/aastas seega 1875km/kuus ja 2,5 kuu
jooksul sõidetakse seega ca 4687 km. Uskumatult vähe
sõidetakse autoga- mhmm või Teie enneolematult palju
jalgrattaga! Veelkord meeldetuletuseks-Teie tegu on
muljetavaldav. Austus ja lugupidamine. Jõudu Teile,
Dakar ei ole kaugel!
Kristel, , 30.10.2006
irw. ma võin siis su, priit, tõeliseks meheks õpetada :P
et õllejoomine ja tsiklisõit kuuluksid selle õppetunni
hulka :P ma loodan ainult, et janne mu ikka selle peale
ellu jätab :D
jõudu :)
|