*
esileht
Marsruut
Tiim
Toetajad
Varustus
Blogi
Fotod
Meedia
*

blogi

Mehedmehed

(27.10.2006, Priit)

Me oleme ikka veel horisontaalis. Hommikueine söödud, täna oli tavapärasele müslisaiavärgile preemiaks keedumuna ja vorstikesed :) Kõht täis ja tagasi pikali. Praeguseks oleme juba neliteist tundi maganud_lesinud, väsimus, väsimus, väsimus vist, huvitav millest? :)

Eile nägime ka tõelisi mehi, mehimehi. Üks oli oma telgi meie laagrisse üles pannud. Juttu temaga ajada ei saanud, ennem panime minema, äratada oleks ka patt olnud. Igaljuhul lugesime tsikli numbriplaadilt, et mehel ka Senegali pealinnaga mingi side...
Võõras


Need vennad olid tõelised kunnid. Harley Davidsonidega Lyonist Dakari. Tundus päris suur, lõbus ja rasvaprossaga meile pikalt pähe panev jõuk olevat. Peaksime samal päeval kohale jõudma. Lahe seltskond igastahes, kuid millegipärast arvasid, et oleme hullud!?!

Paris-Dakar marsruut tundub üldse populaarne olevat. Ega meiegi tuuril on ju tegelikult ÕIGE kõrberalliga võrreldes ühist vaid algus ja lõpp-punkt. Tavaeestlase ettekujutus õigest ja ainsast tsiklite_autode üritusest on liivaluidetes kihutavad või ukerdavad masinad. Ei ole küll veel Saharasse jõudnud (homme), aga tõenäoliselt ei valita meile samasuguseid rinnuni liivas marsruute. Ja mis kõrberallist siin meie puhul üldse rääkida saab, kui proloog liivaluideteni on kestnud poolteist kuud ehk 200 tundi väntamist ning enamus mehi on kastis või haigestunud. Üks vene vanasõna sobiks siia hästi, et ärge võrrelge näppu ühe teise kehaosaga :) Need mootorite jõul võistlevad mehed teevad hoooooopis midagi muud. Me jääme eluaeg Taitsile, Rätsale ja Mardile alt üles vaatama (respect!), krt ma istuks vist tsiklile valepidi peale või jätaks jalad ühele poole paaki... veelvähem julgeks seda mürakat riistapuud käima panna.

Aga kunagi saan ma ikkagi meheks. Kuna mu pardel, elektripardel siis, enamus kohtades useless, on Max mind õpetanud žilettidega habet ajama. Loob juba, onju! Ja kodus on mul teleka pult kätte peaaegu, et installeeritud, olen väga osav kanalitetapja, lätaki, lätaki, lätaki, poole minsaga vaatan lõdvalt kuuskümmend erinevat programmi. Ja kui veel õlut ka õpin jooma, siis hoidke alt!

eelmine | Tagasi uudiste nimekirja | järgmine

Kommentaarid

Kaido, , 28.10.2006
Jõudu ja vastupidamist.Särtsu liivaga võitlemiseks!

RihoS, , 28.10.2006
tubli, priit. harjumuspärane ladus huumor on tagasi :) ja usun, et need "harley_mehedmehed" värisesid hommikul vaikselt telkides, oodates kuni hullud_classic_giga_mega_mehed jeehhat tõmbavad....:)

GUNNAR, janne.salumae@tallinnlv.ee, 27.10.2006
ISSI, MA TAHAKSIN SIND NÄHA. TEEKSIN SUURE KALLI!

väikemäx, marko888@hot.ee, 27.10.2006
kõvasti sõidate hoiame pöialt.kerli läks ära tyrkki ja ma jään kodu valvama.usun et on raske aga ära anna alla mäx pane ikka lõpuni välja.eduja loodan et enam kukkumisi ei tule

Marko, , 27.10.2006
Vahepeal on väike auk sisse jäänud teile kirjutamisel. Igal juhul olen mõttes teiega!

erikr, erikr@clubbers.ee, 27.10.2006
paistab, et moraal on paigas. hala nagu ei kosta ;-)

Roland, , 28.10.2006
Marx ainult edasi kuni voiduka lopuni

Pipi-Triin, , 28.10.2006
Blogis on mainitud, et Teie poolt 2,5 kuu jooksul läbi sõidetavaid kilomeetreid ei sõida paljud autogagi. Vaatasin siis numbreid ja siinkohal räägivad need enda eest. Statistika järgi on Eestis enim läbi sõitnud aastase keskmise km arvuga automark BMW, keskmiselt ca 33 000km/aastas = 2750km/kuus see teeb 6875km 2,5 kuu jooksul.. Tasub ka mainimist, et sõiduauto VAZ 12 500km/aastas=1042km/kuus :-). Kusjuures kõigi tulemuste keskmine on 22 500km/aastas seega 1875km/kuus ja 2,5 kuu jooksul sõidetakse seega ca 4687 km. Uskumatult vähe sõidetakse autoga- mhmm või Teie enneolematult palju jalgrattaga! Veelkord meeldetuletuseks-Teie tegu on muljetavaldav. Austus ja lugupidamine. Jõudu Teile, Dakar ei ole kaugel!

Kristel, , 30.10.2006
irw. ma võin siis su, priit, tõeliseks meheks õpetada :P et õllejoomine ja tsiklisõit kuuluksid selle õppetunni hulka :P ma loodan ainult, et janne mu ikka selle peale ellu jätab :D jõudu :)

*
* * *
Paris - Dakar blogi eestikeelne uudistevoog